کد خبر 552305
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵

نفر اولی که روی پیراهنش گل زده می شود، «میثم مدواری» است. نفر پشت سر او، «قدیر سرلک» و عزیزی که چفیه بر سر دارد، «محمد حسین محمدخانی» است

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، آن چه پیش رو دارید، لحظاتی است کوتاه که در روز تاسوعای حسینی 1436 قمری(2آبان 1394 شمسی) در مقرِ مدافعان حرم، در حوالی شهر «حلب»، در «سوریه» به ثبت رسیده است. افراد حاضر در فیلم، همه‌گی به جز شخصی که در حال مالیدم گِل به سر و روی هم رزمان خود است، دو هفته بعد، به فاصله‌ی چند ساعت از هم، خلعت شهادت پوشیدند.
نفر اولی که روی پیراهنش گل زده می شود، شهید «میثم مدواری» است. نفر پشت سر او، شهید «قدیر سرلک» و عزیزی که چفیه بر سر دارد، شهید «محمد حسین محمدخانی» است. این سه تن، در جریان «عملیات محرم» طی نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» در 16 آبان 1394 شمسی، بال در بال ملائک گشودند.

روحمان با یادشان شاد
هدیه به ارواح بلندپروازشان صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


برای دریافت فیلم، رو عکس کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    2 1
    درود خداوند متعال باد بر شهدای مظلوم مدافع حرم به خصوص شهدای قهرمان لشگر مظلوم و پر افتخار فاطمیون و خاک بر سر ما دنیاپرستان غافل
  • حسن ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    1 0
    یاحسین مو به تنم سیخ شد واشک توی چشمام جمع
  • رخسارپور ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    1 0
    سلام و درود خدا بر شهدای مدافع حرم بخصوص شهید محمد خانی عزیز.ما تو دانشگاه آزاد یزد همدوره بودیم. در زمینه های فرهنگی خیلی فعال بود. هیئت داشت مسئول بسیج بود درسش رو هم میخوند.از همه مهم تر خوش برخورد بود. خیلی از بچه ها رو دور خودش جمع کرده بود. کنار شهدای گمنام که میرفت ادب عجیبی داشت انگار شهدا واقعا اونجا نشستن. شهادت گوارایت باد رفیق.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس